X

Aby wejśc na tą stronę MUSISZ mieć ukończone 18 lat.

anuluj tak, jestem pełnoletni

Kategorie

Informacje

PrestaShopPL

REGULAMIN

 

 

1. Postanowienia wstępne.


a) Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym SEXSHOP 112, który  jest własnością firmy CONTINEO SP.Z O.O. S.K. z siedzibą w Choszcznie 73-200 przy ul. Matejki 1. Spółka posiada wpis do Krajowego Rejestru Sądowego o numerze 0000507666, oraz NIP 5941601817.

b) W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art.8 ust. Z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. nr 144 , poz. 1204 ze zm).

c) Do sklepu SEXSHOP112 prowadzi domena www.sexshop112.pl

d) Prawa autorskie do serwisu oraz zawartych w nim treści należą do  spółki CONTINEO SP.Z O.O.S.K.

 

 

2. Zasady i warunki składania zamówienia/zakupu.


a) Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w celu zrealizowania zamówienia.

b) Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną a wszystkie produkty są fabrycznie nowe, oraz oryginalnie zapakowane.

c) Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

d) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów, które zostały zakupione w sytuacji kiedy ich cena jest nieprawidłowa tj. niższa jak cena zakupu przez sprzedającego. W takiej sytuacji sprzedający ma obowiązek o niezwłocznym poinformowaniu o zaistniałej sytuacji kupującego, a kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupu.

e) Sprzedający dokłada wszelkich starań aby dostępność towarów na stronie sklepu była aktualna.  W sytuacji gdy zamówiony towar okazuje się być niedostępny, sprzedający zobowiązuje się o niezwłocznym poinformowaniu Kupującego telefonicznie lub przez e-mail.

f) Zamówienia w sklepie mogą być składane przez stronę internetową, drogą e-mail oraz przez zamówienie telefoniczne.

g) Zamówienia na platformie sklepu oraz zamówienia drogą e-mail mogą się odbywać 24h, 7 dni w tygodniu, natomiast zamówienia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach widocznych w witrynie sklepu na stronie głównej.

h) Zamówień może dokonywać osoba, która ukończyła 18 rok życia.

i)  Zamówienie jest uznane za prawidłowe i skuteczne jeżeli Kupujący umieści na nim poprawne dane adresowe, numer telefonu oraz e-mail. Jeżeli jednak dane nie są prawidłowe lub niekompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeżeli kontakt okaże się niemożliwy lub nieskuteczny, Sprzedający ma prawo do anulowania zamówienia.

j) W trakcie składania zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bozie danych Sklepu Internetowego, w celu ich wykorzystania w związku z realizacją zamówienia. W przypadku udzielenia takiej zgody, kupujący ma prawo do wglądu w podane dane, w ich przetworzenie oraz żądanie ich usunięcia.

k) Klienta może skorzystać z opcji zapamiętania poprzez rejestrację na platformie sklepu. Rejestracja w sklepie ułatwia proces składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login ( adres e-mail Klienta) oraz hasło (ciąg znaków ustalonych przez Klienta). Hasło nie jest znane Sprzedającemu, a obowiązkiem kupującego jest zachowanie go w tajemnicy. Jeżeli Klient zapomni hasła ma możliwość przed zalogowaniem skorzystania z opcji „ Przypomnij Hasło”. Nowe hasło zostanie wysłane na podany adres e-mail.

l)  Po złożeniu skutecznego zamówienia, Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na e-mail o przyjęciu zamówienia.

m) Przyjęcie rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna się :

- W przypadku płatności przelewem bankowym, po zaksięgowaniu środków na koncie.

- W przypadku płatności  kartą kredytową lub przez system Dotpay, po otrzymaniu potwierdzenia o poprawnej autoryzacji płatności.

- W przypadku wyboru płatności „za pobraniem”, po złożeniu zamówienia.

n) Zamówienie jest realizowane w sytuacji kiedy zamówione produkty znajdują się na stanie sklepu lub istnieje możliwość ich sprowadzenia.

 

 

3. Płatności i wysyłka.


a) Płatności za zamówione produkty można dokonać przy odbiorze, gotówką w kasie, szybkim przelewem Dotpay, przelewem na konto sklepu SEXSHOP112.

b) Opcja płatności za pobraniem dotyczy tylko zamówien do kwoty 600,- złotych. Zamówienia powyżej 600,- zł wysyłane są po dokonaniu szybkiej płatności lub przelewu zwykłego całej kwoty zamówienia. Po wcześniejszym uzgonieniu paczka może zostać wysłana za pobraniem po dokonaniu przedpłaty o wartości 10% całego zamówienia.

c) Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia, Sprzedający zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.

d) Za każdy sprzedany towar, sprzedawca wystawia paragon, lub fakturę Vat na życzenie Klienta.

 

 

4. Koszty i termin wysyłki.


a) Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia, lub podany drogą e-mail, sms lub telefonicznie.

b)  Koszty oraz formy wysyłki są różne i naliczane są w zależności od wyboru przez klienta sposobu płatności oraz dostawy. 

c) Klient może wybrać następujące formy i koszty wysyłki:

1. Przesyłka kurierska Pocztex24- umożliwie dostarczenie paczki w ciągu 1-2 dni roboczych

19,- zł dla zamówień przedpłaconych i zamówień za pobraniem

2. Paczka pocztowa 48h- zazwyczaj dociera do odbiorcy w ciągu 2 dni roboczych

12,- zł dla zamóweń przedpłaconych i dla zamówień za pobraniem

8, - zł odbiór w punkcie pocztowym

0,- zł dla zamówień powyżej 199,- zł

3. Paczkomat InPost- paczka dosrczona zostaje do paczkomatu w ciagu 1-3 dni roboczych

9,50 zł dla zamóweń przedpłaconych i dla zamówień za pobraniem

4. List polecony priorytetowy- dostarczany jest do 3 dni roboczych

12,- zł dla zamówień przedpłaconych i dla zamówien za pobraniem

0,- zł dla zamówień powyżej 199,- zł

d) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia ze strony firmy dostarczajacej towar

e) Większość produktów w ofercie jest dostępnych na stanie magazynowym sklepu i te produkty wysyłane są w ciagu 24h od chwili złożenia zamówienia. W ofercie sklepu znajdują sie również produkty, które sprowadzane są po dokonaniu zamówienia przez klienta, więc ich czas dostawy jest wydłużowny.

f)  Jeżeli Klient zamawia większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym lub wpisać odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.



5. Odbiór towaru.


Przed odbiorem przesyłki, należy sprawdzić w obecności listonosza lub kuriera czy opakowanie i taśmy nie zostało uszkodzone w trakcie transportu. Jeżeli pudełko zostało uszkodzone a taśmy zerwane, nie należy potwierdzać odbioru przesyłki. W tej sytuacji należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera lub listonosza oraz jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Jeżeli powyższa procedura nie zostanie zachowana przy odbiorze przesyłki w przypadku uszkodzenia, może mieć to negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub braków ilościowych zakupionych towarów.

 

 

6. Reklamacje i zwroty.

 

PROCEDURA ZWROTU

1. Na zwrot towaru jest 100 dni:)

2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.

3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu. Kliknij TUTAJ aby pobrać FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 725-326-632. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić procedurę zwrotu.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).

5. Zwroty przyjmujemy tylko dla towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych zapachu ( np. perfumy, kremy), nie pogniecionych w oryginalnym opakowaniu.

6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, w ciągu 10 dni od dnia sprawdzenia zwracanego towaru, zostanie dokonany zwrot pieniędzy na załączony nr konta. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 ni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

7. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Zwracany towar klient wysyła na własny koszt.

 

REKLAMACJE

W przypadku wykrycia wady w towarze skontaktuj się z nami w celu ustalenia warunków wymiany lub zwrotu zakupionego towaru, Ważne aby zachowany był dowód zakupu (paragon lub faktura). Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:725-326-632. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:


1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, w przypadku żądania zwrotu za reklamowany towar. Kliknij TUTAJ i pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 725-326-632. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu, wymianę na inny wybrany produkt p lub zwrot pieniędzy za towar oraz przesyłkę. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

5. Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

 

Klient traci uprawnienia  określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu cywilnego.

 

 

 

7. Polityka prywatności i ochrona danych osobowych.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Odwiedzając nasz sklep internetowy www.sexshop112.pl możesz czuć się pewnie i bezpiecznie. Naszym klientom gwarantujemy całkowitą anonimowość. Zakupy w e to tajemnica , o której nikt się nie dowie. Zależy nam aby Twoje zakupy były czystą i maksymalnie prywatną przyjemnością. Zapewniamy 100% dyskrecji.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Dane osobowe, które podajesz ( imię i nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)  niezbędne są nam tylko do prawidłowej realizacji zamówienia i nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Pracownicy sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie w zakresie przetwarzania danych osobowych.
  2. Każdy użytkownik naszego serwisu ma możliwość wyboru w jakim zakresie chce korzystać z naszych usług i udostępniać informację o sobie:

a) Jeżeli dokonasz rejestracji w naszym sklepie, masz prawo do wglądu danych, jak również zmieniania ich i poprawiania zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. masz prawo poprawiania, uzupełniania, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych.  Rejestracja jest dobrowolna a Twoje dane przechowywane są w bazie danych klientów w celu ułatwienia kolejnych zakupów.

b) Dokonując zakupu w naszym sklepie bez zalogowania się konta po realizacji takiego zamówienia z naszej bazy usuwamy wszelkie dane mogące zidentyfikować Twoją osobę (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres e-mail). Pozostaje tylko dokument sprzedaży przechowywany na potrzeby fiskalne.

c) Jeśli wyrazisz zgodę Twoje dane mogą zostać wykorzystane do informowania Cię o nowościach i promocjach w naszym sklepie. Aby skorzystać z tej opcji należy zapisać się do Newslettera.  Przystąpienie jest dobrowolne i w każdej chwili możesz się z niego wypisać.

  1. Każdy użytkownik ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych klientów.
  2. Sklep dokłada wszelkich starań aby Twoje dane były odpowiednio chronione przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i Witryny w celu ochrony Twoich danych. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Ciebie płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. 
  3. Nie przechowujemy również danych poufnych, jak numery Twoich kart kredytowych czy danych dostępu do Twojego konta bankowego.
  4. Po zrealizowaniu i wysyłce zakupionego towaru, sklep w ramach sprawdzenia jakości świadczonych usług jest zobowiązany przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący jest uprawniony, jednak nie zobowiązany do jej wypełnienia.

 

 

8. Postanowienia końcowe.


a) W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

b) Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie zustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).

c) Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

d) Regulamin został opublikowany dnia 10.11.2014